ÇAĞRI MERKEZİ

0 328 440 00 80

OSMANİYE BELEDİYESİ’NDE ‘KURUMSAL MOTİVASYON VE KURUMSAL İLETİŞİM’ SEMİNERİ

Osmaniye Belediyesi ile Çukurova Belediyeler Birliği (ÇBB)’nin işbirliği ile belediye personeline yönelik  “Kurumsal İletişim ve Kurumsal Motivasyon” konulu seminer düzenlendi.

ÇBB Yerinde Hizmet Projesi kapsamında Osmaniye Belediyesi ile işbirliği çerçevesinde belediye personellerine ‘Kurumsal Motivasyon ve Kurumsal İletişim Eğitimi’ verildi. Belediye meclis salonunda gerçekleşen eğitime tüm personeller katıldı.

ÇBB Eğitimci- Proje ve Eğitim Uzmanı Eshap Özden Topcil’in konuşmacı olduğu seminerde, kurumsal yapı ve kimlik, etkili iletişim, beden dili, takım olmak, müşteri memnuniyeti konularında personel bilgilendirildi.

Hizmetin bireysel değil kurumsal ve sürekliliğinin olması gerektiğini vurgulayan Topcil, Belediyeye gelen vatandaşın memnun olarak kurumdan ayrılması ise tüm personelin başarısı olarak kuruma yansır. Bir işi ücreti karşılığında yapıyorsanız siz alanınızda profesyonelsiniz demektir. Kurumsal iletişimi başarılı, motivasyonu yüksek çalışmanın kurumsallığı pekiştirecektir.” Dedi.

Osmaniye Belediyesi adına Belediye Başkan Yardımcısı Fatma Teke, seminer sonunda çalışmalarından dolayı ÇBB Genel Sekreteri Demet Avşar ve Eğitimci- Proje ve Eğitim Uzmanı Eshap Özden Topcil’e çeşitli hediyeler verdi.

 

 

İlgili Terimler :