ÇAĞRI MERKEZİ

0 328 440 00 80

OSMANİYE BELEDİYESİ, HİZMET KALİTESİNİ ARTIRMAK İÇİN KURUM İÇİ EĞİTİMLER DÜZENLİYOR

Osmaniye Belediyesi, hizmet kalitesini artırarak vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek için kurum içi eğitimler düzenliyor.

Osmaniyeli vatandaşların istek ve taleplerini hızlı, kaliteli bir şekilde sonuçlandırmak için Belediye Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü T.C Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Koordinatörlüğü tarafından CİMER birim kullanıcısı personellere eğitim ve değerlendirme toplantısı yapıldı.

Osmaniye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü ve CİMER Koordinatörü Bahadır Erdem Bülbül tarafından verilen eğitimde, tüm birimlerin tam uyum içerisinde teoride ve uygulamada bütünlük sağlayarak sonuç odaklı çalışmalarla vatandaş memnuniyetini maksimum düzeye çıkarılacağı vurgulandı.

Vatandaşların her başvurusu, her talebi bizim için çok önemli diyen Belediye Başkan Yardımcısı Sait Başkurt eğitim toplantısında; “CİMER üzerinden gelen vatandaşlarımızın yaptığı başvuruları sonuca ulaştırmak için birimlerimizin koordineli ve işbirliği içerisinde olmaları, gelen taleplerin sonuca ulaşmasında en büyük roldür. Amacımız, kurumumuz tüm birimlerinin koordinasyon içerisinde hemşerilerimizin ihtiyaç duyduğu hizmeti en hızlı şekilde yerine ulaştırmaktır. Vatandaşımızın her talep ve isteğini kendi talebimiz olarak kabul edecek ve bu doğrultuda çalışacağız.’ İfadelerini kullandı.

İlgili Terimler :